PL | EN | DE
WYKONUJEMY

 

  • Katalogi, foldery, ulotki, kalendarze…
  • Elektroniczny skład publikacji DTP
  • Banery, rollupy, tablice
  • Oklejanie samochodów
  • Gadżety z nadrukiem lub grawerem 
formularz kalkulacyjny


CENNIK  DRUKU

Szanowni Państwo,
Zawsze staramy się dokładnie określić cenę wykonywanej dla Państwa pracy, mając na uwadze jak najwyższą jakość oraz maksymalne zminimalizowanie kosztów oraz czasu potrzebnego na wykonanie usługi. Aby osiągnąć powyższe cele w czasie przygotowania kalkulacji prosimy, aby w Państwa zapytaniu znalazły się parametry niezbędne do wyceny.

Przesłanie pełnej specyfikacji pozwoli w sposób precyzyjny określić koszty Państwa pracy. 


OPIS  PRZYKŁADOWYCH  PRAC 


ULOTKI
Ulotki drukowane na papierach offsetowych jak i powlekanych – gramatura zależna od przeznaczenia pracy. Kolorystyka różnorodna – od 1 kolorowych do ulotek drukowanych w CMYK, oraz PANTONE. Uszlachetnianie w zależności od zastosowania: lakier UV, folia matowa i błyszcząca, lakier UV punktowy itp.

WIZYTÓWKI
Wizytówka w sensie poligraficznym jest drukiem akcydensowym. Wizytówka to zazwyczaj prostokątny, podręczny kartonik, zapisany treścią zależną od rodzaju wizytówki. Towarzyszy chwilom nawiązywania znajomości, stając się elementem konwenansu. Jest oznaką uprzejmości i szacunku, a współcześnie może też pełnić funkcje reklamowe.

FOLDERY
Jeden z najczęściej stosowanych prospektów reklamowych. Rodzaj wydawnictwa, niewielkiego objętościowo służącego dostarczeniu informacji o określonym towarze/usłudze. Występuje w różnych formatach, ma tylko cztery strony. 

KALENDARZE
Kalendarz – umowna, przyjęta w danej społeczności bądź kulturze rachuba czasu. Dzieli ona czas na powtarzające się cyklicznie okresy, związane najczęściej z cyklami przyrody. Nazwa pochodzi od rzymskiego słowa Kalendy, bądź według innych źródeł od łacińskiego callendarium. Obecnie najbardziej rozpowszechnionym kalendarzem na świecie jest kalendarz gregoriański - wprowadzony 15 października 1582 przez papieża Grzegorza XIII i oparty na długości roku zwrotnikowego. 

KATALOGI
Katalog – folder, przybierający różne formy reklamowe. Zwykle jest prezentacją firmy, zawierającą spis produktów i usług oferowanych do sprzedaży. Najczęściej używany do prezentacji w lokalizacji firmy, na targach, giełdach bądź wystawach. Katalog może mieć formę książki lub broszury.  

KSIĄŻKI
Rodzaj wydawnictwa w oprawie miękkiej klejonej lub twardej ze środkami szytymi nićmi. 

PLAKATY
Plakaty drukowane są zwykle na papierach powlekanych (gramatura min. 135 gsm) w pełnym kolorze (CMYK) często z zastosowaniem kolorów dodatkowych i uszlachetnianiem lakierem UV. Plakaty bywają czasami oprawiane w listwy. 

BLOCZKI, NOTESY
Określona ilość kartek klejonych po jednym boku. Mogą być klejone na spodzie kartonowym lub wklejane w okładkę. Kolejną propozycją jest oprawa w spiralę. 

DRUKI SAMOKOPIUJĄCE 
Druki samokopiujące wykonywane są na papierze samokopiującym. Kolejne kopie mogą być w innym (pastelowym) kolorze. Jest możliwość klejenia w bloczki o określonej ilości kompletów.

TECZKI
Teczki drukowane są na kartonach jedno i dwustronnie powlekanych lub na papierach powlekanych o znacznej gramaturze. Druk CMYK lub z kolorów PANTONE. Zwykle stosuje się folię błyszcząca lub matowa, często lakier UV punktowy. Do każdej teczki przygotowywany jest wykrojnik. 

NAKLEJKI
Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską. W zależności od użytego kleju, naklejka ma różne właściwości: kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek.